اتوبار منطقه 2

باربری منطقه دو تهران

برچسب ها: باربری , اتوبار , باربری منطقه دو , باربری در تهران , اتوبار تهران ,

[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 30 بهمن 1395 ] [ 14:48 ] [ سعید ]

[ ]

باربری تهران - باربری در تهران - اتوبار تهران

باربری در تهران : اگر قصد اسباب کشی دارید و یا میخواهید وسائل و لوازم خود را بسته بندی کنید فقط یک تماس کافیست تا مجهزترین و بهترین سرویس باربری در تهران را سفارش دهید !

برچسب ها: باربری , باربری تهران , اتوبار , اتوبار تهران , بسته‌بندی اثاثیه ,

[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 25 بهمن 1395 ] [ 14:02 ] [ سعید ]

[ ]

باربری زعفرانیه - اتوبار تهران

همیشه در اسباب‌کشی می‌خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه‌ی خود توجهی داشته باشید همه‌چیز را تند تند جابجا می‌کنید که این کار می‌تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه‌ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، باربری وی آی پی تهران به شما تسریع کار بدون کوچکترین آسیب و خسارت راهنمایی و یاری می دهند .

برچسب ها: باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه ,

[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 15 دی 1395 ] [ 10:58 ] [ سعید ]

[ ]

اربری زعفرانیه - اتوبار تهران

همیشه در اسباب‌کشی می‌خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه‌ی خود توجهی داشته باشید همه‌چیز را تند تند جابجا می‌کنید که این کار می‌تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه‌ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، باربری وی آی پی تهران به شما تسریع کار بدون کوچکترین آسیب و خسارت راهنمایی و یاری می دهند .

برچسب ها: باربری زعفرانیه , اتوبار زعفرانیه ,

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 15 دی 1395 ] [ 10:44 ] [ سعید ]

[ ]

باربری سیدخندان

اتوبار و باربری سیدخندان

باربری سیدخندان : شرکت بزرگ حمل و نقل و اسباب کشی بارسلون خدمات بینظیر و منحصر به فرد خود را در محدوده سیدخندان با قیمت مناسب ارائه مینماید.

کلیه خدمات باربری و اسباب کشی بصورت صد در صد تضمینی و تعرفه کارشناسی شده با کادری از بهترینهای اتوبار و باربری در تهران.

برچسب ها: باربری در تهران , باربری ,

[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]


ادامه مطلب

[ شنبه 11 دی 1395 ] [ 12:22 ] [ سعید ]

[ ]

باربری و اتوبار رسالت

باربری رسالت- در اسباب کشی و حمل نقل اثاثیه همراه شما خواهیم بود .

باربری رسالت با بیش از دو دهه سابقه درخشان و تجربه های کاربردی در زمینه بسته بندی و حمل و جا به جایی اثاثیه در خدمت همشهریان گرامی در تهران و حومه می باشد .

خدمات اتوبار رسالت بصورت تمام وقت ارائه می گردد زیرا زمان مطلوب مشتری های خود را نیز در نظر می گیریم . مشتری های ما قشر خاصی نیستند تمام کسانی که با ما تماس می گیرند و مشاوره می گیرند با توجه به زمان مناسب از خدمات بهره می گیرند .

حتی هزینه ها به صورت ریز و مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به صرفه اقتصادی خود از خدمات بهره بگیرید و یا حتی برخی را حذف کنید .

باربری رسالت


خدمات گسترده باربری رسالت در زمینه اسباب کشی و باربری به شرح زیر می باشد .

  • مشاوره و راهنمایی پیش از شروع بسته بندی و یا حمل و نقل : با یک تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره بگیرید .
  • ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی با قیمت مصوب ( در صورت درخواست مشتری )
  • اعزام نیروی متخصص در زمینه بسته بندی ( در صورت درخواست مشتری )
  • ارسال خودور متناسب با اثاثیه ( وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... )
  • اعزام نیروهای زبده و با تجربه در امر حمل اثاثیه
  • اعزام نیروهای توانمند و متبحر برای حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین و بد بار
  • اعزام نیروهای خانم برای محیط های مختص بانوان ( در صورت درخواست مشتری )
  • جابه جایی و چیدمان اثاثیه طبق در خواست و سلیقه مشتری
  • تضمین سلامت روان مشتری و سلامت اثاثیه
  • بیمه باربری در صورت درخواست مشتری

ما بهترین قیمت و بالاترین خدمات باربری خود را تضمین می کنیم . هدف ما جذب مشتری برای همیشه می باشد .

برچسب ها: باربری رسالت , اتوبار رسالت , اتوبار تهران , باربری تهران , باربری , اتوبار ,

[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 31 مرداد 1395 ] [ 11:27 ] [ سعید ]

[ ]

10 ایده که به درد دکوراسیون خانه ها می خورد

شاید شما هم مثل من عاشق خریدن جزییات کوچک و بامزه برای خودتان و یا دکوراسیون منزل خود هستید، و همیشه در پیدا کردن فضای مناسبی برای نظم دهی به آن ها دچار مشکل می شوید! حالا به تمام این موارد کوچک بودن خانه را هم اضافه کنید! د چنین مواردی تنها خلاقیت می واند شما را از ایمن مخمصه نجات دهد! اگر به دنبال ایده های خلاقانه نظم دهی جزییات فضای دکوراسیون خود هستید با ما همراه باشید تا این ایده ها را در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی با شما به اشتراک بگذاریم.

فضایی برای آویزان کردن زیورآلات خود بسازید و از آن به عنوان یک تابلوی هنری روی دیوار خود استفاده کنید! کافی است برای این
کار روی یک تکه چوب چند دستگیره کوچک و بامزه را پیچ کنید و یک اثر هنری بامزه و پر کاربرد برای خود بسازید.
شاید باورتان نشود که یک راکت تنیس قدیمی می تواند به لوازم و وسایل کوچک شما سر و سامان دهد! و جلوه ی خاصی به
فضای اتاق خواب شما و یا دختر دلبندتان ببخشد، بخصوص اگر ورزشکار هم باشید!
بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون خانه های کوچک در نزدیکی درب ورودی است ، اما می توانید به جای استفاده از جا کلیدی های کوچک و مربعی شکل یک جا کلیدی خلاقانه خودتان بسازید و از فضای بالای آن برای قرار دادن تابلو ها استفاده کنید و چهره ی خاصی به فضای ورودی خود ببخشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید کردن لباس هستید اما دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی به شما امکان داشتنش را نمی دهد به سادگی می توانید برای طبقه بندی و نظم بخشیدن به البسه ی خود از یک تکه چوب خشکیده استفاده کنید و به لباس های خود سر و سامان دهید.

یک قاب پنجره قدیمی می تواند به سادگی به زیورالات و فضای دکوراسیون داخلی شما سر و سامان ببخشد! کافی است آن را از انبار در بیاورید و به آن رزین بزنید و نظم خاصی را به زیور آلات خود ببخشید.
جزییات ریز فضای دکوراسیون تنها مربوط به وسایل تزیینی و فضای اتاق خواب نمی شود در هر فضایی جزییات ریزی وجود دارد که نیاز به نظم دهی دارد. فضاهایی مانند نشیمن که به سادگی می توان با استفاده از چند شلف به آن ها سر و سامان بدهید و لوازم دکوری و جزییات خاص خود را روی آن جای دهید.

فضای دیگری که در آن جزییات بسیاری یافت می شود فضای آشپزخانه است به خصوص در دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی، دراین فضا به سادگی می توانید علاوه بر استفاده از شلف ها و میزهای کم جا از یک نردبان هم کمک بگیرد! شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با کمبود جای قابلمه و ماهی تابه در آشپزخانه چه کنیم؟ تعجب نکنید نردبان ها توانایی جای دادن عناصر بسیاری را در خود دارند حتی می توانید ظروف پخت و پز خود را روی آن ها آویزان کنید.

سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید! سرویس های بهداشتی کوچک همیشه دغدغه ی خانه های امروزی بوده است، بخصوص اگر بخواهید آن ها را تزیین کنید و یا لوازم و وسایل خاصی را در آن جای دهید! در این موارد هم شلف ها به کمک شما می آیند و فضایتان را سر و امان می دهند می توانید. برای خاص تر شدن فضایتان می توانید از قفسه های قدیمی به عنوان شلف استفاده کنید و طراحی مقرون به صرفه ای داشته باشید!

انبارهایتان را دریابید! برای سرو سامان دادن به فضای انبارها و ابزارآلات خود تخته های سوراخ دار بهترین گزینه است کافی است با استفاده از پین ها فضای آویزان کردن ابزار خود را بسازید و به راحتی ابزار خود را مرتب کنید.
جعبه ها و باکس های قدیمی هم به سادگی می تواند در فضای ورودی شما مجری قانون نظم باشد! کافی است آن ها را مانند تصویر در فضای ورودی خود نصب کنید و ظاهر فضای خود را دگرگون کنید.

برچسب ها: ایده های دکوراسیونی , دکوراسیون ,

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 مرداد 1395 ] [ 10:32 ] [ سعید ]

[ ]

اشتباهات بزرگ اسباب کشی


آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید.


۱. فکر نکردن پیش از شروع کار


هنگامی که افراد تصمیم به جابجا کردن وسایل می گیرند ، اصولا به فضاهای موجود و کاربردهای آن توجه نمیکنند ، کارشان را آغاز می کنند و با کوهی از وسایل که نمی دانند کجا باید بچپانند روبه رو می شوند. برای جلوگیری از این مشکل، کافیست چند روز قبل از جابجایی به برنامه ریزی جهت سازمان دهی وسایل اقدام کنید ،سعی کنید در مورد اینکه چگونه بهترین استفاده را می توان از این فضا داشت، فکر کنید .بیندیشید که چه کسی قرار است ازین فضا و وسایل استفاده کند خوب فکر کنید این راه حل کلید طلایی جابجایی راحت وسایل است.


۲. فراموش کردن اقدامات پیشگیرانه


شما می توانید خیلی سریع از انبار شدن وسایل در یک جا خودداری کنید اما حتما باید قبل از اسباب کشی وسایل اضافی را از وسایل دیگر خارج کرده و به دور بریزید.


برچسب ها: باربری تهران , اتوبار تهران , باربری , اتوبار ,

[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 مرداد 1395 ] [ 12:12 ] [ سعید ]

[ ]

چطور اسباب کشی کنیم؟

هنگام اسباب کشی هیچ چیز ناراحت کننده تر از باز شدن کارتن، ریختن وسایل و صدای شکستن بشقاب های چینی نیست. پس بهتر است قبل از پر کردن کارتن ها با وسایل باارزش با مهارت بسته بندی آشنا شوید.


هنگام بسته بندی این ۱۰ مورد را به خاطر بسپارید:


۱ کارتن ها را درست بسته بندی کنید


برای داشتن کارتن خیلی محکم، ته جعبه بین درزها را نوارچسب بزنید. در مرحله بعد، نوارچسب را عمود بر چسب قبلی بزنید. برای محکم تر شدن، کف کارتن روزنامه یا مقوای ساده بگذارید. با توجه به نوع وسایل، آن ها را داخل روزنامه بپیچید. بعد از پر شدن کارتن، در آن را بسته، روی آن نوارچسب زده، کناره های کارتن را برچسب بزنید. محتویات داخل کارتن و این که مربوط به چه کسی است را روی برچسب بنویسید.


۲ وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید


برای مثال داروها را با وسایل ریز آشپزخانه داخل یک جعبه نگذارید. چون موقع باز کردن کارتن، وسایل با هم قاطی شده، باعث گیج شدن شما می شود و تفکیک آن ها کار سختی است.


از حوله و دستمال ها برای محکم ماندن وسایل در جای خود و سر نخوردن آن ها استفاده کنید. بهترین بسته بندی زمانیست که وسایل در جای خود با کمک چیزهای دیگر ثابت بوده، از فرو ریختنشان جلوگیری کنیم.


بعد از پر شدن کارتن روی آن بنویسید مربوط به چه کسی است و محتویات آن چیست؟


با یک فلش قسمت روی جعبه را مشخص کنید.


اگر وسایل شکستنی است، روی آن بنویسید "شکستنی با احتیاط حمل شود".


۳ لباس ها را داخل کارتن های مخصوص قرار دهیدروش صحیح بسته بندی هنگام اسباب کشی


این کارتن ها دارای رخت آویز و جالباسی بوده، به راحتی می توان لباس ها را داخل آن ها آویزان کرد. با این جعبه ها هنگام بسته بندی در وقت صرفه جویی زیادی می شود.


دیگر مجبور نیستید لباس ها را از چوب لباسی بیرون آورده، آن ها را یک به یک تا کرده، داخل کارتن قرار دهید. به راحتی آن ها را با همان شکل بدون چروک شدن داخل کارتن بگذارید.


حتی می توانید آن ها را به صورت دلخواه بر اساس رنگ، ضخامت یا فصل تقسیم بندی کنید و هنگام ورود به خانه جدید، به راحتی از کارتن در آورده، سریع و بدون زحمت داخل کمد قرار دهید.


۴ وسایل ریز را داخل کارتن های بزرگ و وسایل بزرگ را داخل کارتن های کوچک قرار دهید


هنگام بسته بندی، وسایل کوچک را داخل کارتن های بزرگ و وسایل بزرگ را داخل کارتن های کوچک قرار دهید. چون از نظر علم فیزیک احتمال شکستن وسایل سنگین در وسط جعبه های بزرگ بیش تر است. این قانون در مورد اکثر چیزها به جز کتاب صادق است. اگر یک کارتن بزرگ را از کتاب های کوچک پر کنید، وزن زیادی پیدا کرده، فوق العاده سنگین و حمل آن سخت خواهد شد.


همچنین وسایل سنگین را کف کارتن قرار داده و وسایل سبک تر را بالاتر بگذارید.


به یاد داشته باشید هنگام حمل ونقل، فشار آوردن به یک جعبه پر، باعث شکستن وسایل داخل آن می شود.


۵ بگذارید وسایل خرت وپرت داخل دراور باقی بماند


اگر در داشتن کارتن خالی محدودیت دارید یا انتقال وسایل دراور به کارتن برایتان مشکل است، در صورتی که داخل کشوها وسایل شکستنی نیست، بگذارید وسایل داخل کشو باقی بماند. کشوها را با چسب نواری به بدنه کمد یا دراور محکم کنید.


دقت کنید که دراور رنگ شده نباشد. نگذارید نوارچسب مدت طولانی روی دراور باقی بماند و چسب زدن را در آخرین لحظه جابه جایی انجام دهید.


۶ بشقاب ها را نزدیک لبه کارتن قرار دهید


بسیاری از افراد بشقاب ها را ته جعبه می گذارند اما اگر آن ها را نزدیک لبه قرار دهید، احتمال شکسته شدنشان کم تر است. بشقاب ها را داخل روزنامه بپیچید. ته کارتن و گوشه های جعبه وسایل دیگر قرار دهید تا بشقاب ها سر جای خود محکم و ثابت بمانند و جابه جا نشوند.


موقع بسته بندی ظرف های بلور، ظروف سنگین تر را ته گذاشته و ظرف های کوچک و ظریف را رو قرار دهید تا در صورت باز شدن جعبه موقع جابه جایی احتمال شکستن آن ها کم تر باشد. روی این جعبه ها حتما کلمه شکستنی را بنویسید.


۷ روی ریسمان نوارچسب بزنید


هنگام بستن کارتن ها از ریسمان استفاده کنید. برای راحت تر باز شدن جعبه روی ریسمان را چسب بزنید و بگذارید مقداری از آن به صورت اضافه از زیر چسب بیرون بماند. این کار ممکن است کمی وقت گیر باشد ولی هنگام باز کردن جعبه نیازی به کاتر یا وسیله تیز نخواهید داشت. فقط کافیست نخ را بکشید تا در کارتن راحت باز شود.


۸ کارتن ها را برچسب بزنید


اگر محتویات داخل کارتن ها را مشخص نکنید، زمان ورود به خانه جدید، جای قرار دادن هر جعبه مشخص نخواهد بود. رفتن به سراغ هر جعبه و باز کردن و اطلاع از داخل آن ها و این که هر جعبه ای در کدام اتاق قرار بگیرد، کار فوق العاده سختی است. پس زرنگ باشید و هر کارتن را لیبل بزنید. می توانید روی لیبل، اتاق مورد نظر، محتویات جعبه و این که مربوط به کدام یک از اعضاء خانواده است را بنویسید. لیبل را در اطراف جعبه بزنید نه روی آن.


۹ پایه های مبل و اتصالات وسایل را جداگانه بسته بندی کنید


هنگام جابه جایی ممکن است چرخ های مبل ها کنده شوند. بنابر این قبلا آن ها را جدا کرده، بسته بندی و برچسب بزنید. این که مربوط به کدام مبل هست را هم یادداشت کنید.


این روش را در مورد تابلوها، قاب عکس ها و آینه ها هم به کار ببرید. بعضی از قاب ها یا آینه ها با پیچ یا وسایل خاصی آویزان شده اند و هنگام جابه جایی ممکن است گم شوند. آن ها را داخل کیسه نایلون بسته بندی کرده، روی وسیله بچسبانید و یا جداگانه با برچسبی که روی آن اسم وسیله را نوشته اید، کنار وسایل مشابه قرار دهید.


۱۰ جمع کردن و بسته بندی وسایل را زودتر شروع کنید


منتظر نشوید تا هفته آخر برسد و بعد شروع به جمع کردن وسایل کنید. بسیاری از وسایل که تا زمان اسباب کشی نیازی به آن ها ندارید را چند ماه زودتر جمع کنید (مانند لباس های فصل بعد، وسایل مخصوص تعطیلات، ظروف کریستال، ظرف های پایه دار مخصوص عید و کتاب هایی که قبلا خوانده اید و تا دو ماه آینده قصد خواندن دوباره آن را ندارید). درست است که در این مدت دیدن کارتن ها در گوشه خانه چندان خوشایند نیست ولی با این کار یکی دو هفته مانده تا جابه جایی استرس نخواهید داشت.

برچسب ها: باربری در تهران , اتوبار تهران , باربری تهران , اتوبار , باربری ,

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 19 خرداد 1395 ] [ 10:15 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]