شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اتوباربری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی

نکته هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود :

1) ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند،با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز کنید.

نکته هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود :

1) ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند،با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی اثاثیه را آغاز کنید.

2)بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز است:طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت ها به مبلغ اندک خریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است.

3) پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید.البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

۴) اگر جعبه های هر یک از لوازم شکستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیک پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهید. در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در کنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

5)پیش از قرار دادن لوازم در جعبه های مقوایی، از محکم بودن اتصالات آنها، اطمینان حاصل کنید.

6)هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر تحویل خواهید گرفت.

7) خرده ریزهای شکستنی را در پارچه یا روزنامه پیچیده و از ظروف پلاستیکی دردار فریزری به عنوان جعبه آنها استفاده کنید.

8)به هنگام چیدن لوازم، درون هر نوع جعبه ای به خصوص مقوایی، میزان تحمل وزن لوازم توسط جعبه و اتصالات آن را در نظر بگیرید تا در حین جابه جایی مشکلی پیش نیاید. (به منظور محکم تر کردن اتصالات جعبه مقوایی می توانید از چسب های نواری پهن استفاده کنید).

9) برای حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها، کاربرد طناب های ضخیم نیز بسیار مناسب است. باربری همواره از جمله امور مشکل، به ویژه برای خانم های خانه است. لذا به منظور انجام هر چه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت آن و همچنین رفاه بیشتر خودتان به ارائه نکاتی می پردازیم که توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد

10) پس از بسته بندی وسایل و قرار دادن آنها در جعبه ها، تعداد آنها را شمارش کنید تا در این میان جعبه ای گذاشته نشود.

11) در روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی، برچسبی حاوی لیست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است، با ماژیک قرمز این کلمه و همچنین محلی را که این لوازم به آن تعلق دارند، به صورت درشت بر روی جعبه یا برچسب بنویسید. به این ترتیب هر یک از جعبه ها به محض انتقال به مکان جدید، در آن فضای اشاره شده قرار گیرد. با این روش، نظم بیشتر و سریعتر در محیط حاکم می شود.

12) به منظور جلوگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه های آن به هنگام جا به جایی، ابتدا پارچه ای را در قسمت ریشه ها به صورت دولا به گونه ای قرار دهید که ریشه در بین دو لایه پارچه واقع شود، سپس فرش را با پارچه لوله کنید. در نهایت اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس دارید، به دور فرش لوله شده نیز بپیچید.

13) داخل هر یک از کشوهای پاتختی و میز آرایش را تمیز کرده و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچینید. سپس کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به منظور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب محکم کنید (اگر کشو بزرگ باشد از دو کیسه زباله استفاده کنید).

14)به هنگام اسباب کشی، وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می گیرند. لذا برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید. برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده کنید.

15)هنگامی که برای محکم کردن پوشش های حفاظتی برای لوازم، چسب های نواری را به کار می برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

16) به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمه ای برای رنگ و روکش چوب و پایه صندلی ها و به طور کلی مبلمان نیز از روزنامه های باطله، پارچه یا پلاستیک استفاده کنید. به این ترتیب که آنها را به صورت چند لایه به دور محل مورد نظر بپیچید.

17) برای بسته بندی لوازم و خرده ریزهای شکستنی می توانید از لباس های نخی منزلتان نیز استفاده کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد.

18)اگر مبلمان شما دارای روکش پارچه ای است، به هنگام اسباب کشی همه مبل ها را با روکش مخصوص شان پوشانده و سپس حمل کنید.

19)جعبه های بزرگ را تنها با کتاب و لوازم سنگینی مانند آن پر نکنید زیرا حمل آن برای باربران بسیار مشکل خواهد بود، بنابراین نیمی از آنها را با کتاب و نیمی دیگر را با خرده ریزهای دیگر پر کنید.

20)برای حمل گیاهان به خصوص گلدان های بزرگ و سنگین ، چاره ای به جز جا به جایی به همان صورت موجود نیست ولی در مورد گلدان های کوچک، می توانید مجموعه ای از آنها را در یک جعبه محکم مقوایی، چوبی یا پلاستیکی قرار داده و در داخل هریک از گلدان ها، چوبی به بلندی ارتفاع بلندترین گیاه مجموعه فرو کنید. سپس کیسه زباله ای بزرگ و یا پلاستیکی نازک را بر روی سطح دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه های چوبی فرو رفته در گلدان ها قرار داده و با چسب محکم کنید( منافذی را برای تنفس گیاه باقی بگذارید).

21) لباس های آویز را با همان چوب لباس به صورت مجموعه ای در یک پلاستیک بزرگ و یا در میان یک ملافه پیچیده و حمل کنید.

22)برای حمل لوازم صوتی و تصویری از جعبه های مخصوص آنها و یا یک جعبه دیگر با بسته بندی محکم در محل های حساس مانند شیشه تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر استفاده کرده و در صورت امکان با وسیله نقلیه شخصیتان حمل کنید.

23) اجناس گرانقیمت مانند طلا، پول، نقره، فرش و همچنین شکستی ها را نیز در صورت امکان یا وسیله نقلیه شخصی حمل کنید.

24)پیش از اسباب کشی به محل جدید، آنجا را به طور کامل تمیز کرده ، سپس سمپاشی کنید.به این ترتیب با وجود هر نوع حشره احتمالی مبارزه می شود.

25) لوازم ضروری را که در طول اسباب کشی و روزهای جابه جایی نیاز دارید در دسترس قرار دهید ، مانند پوشاک، لوازم بهداشتی وغیره.

26) اگر کف خانه جدیدتان با موکت پوشیده شده است، روی سطح موکت را پلاستیکی ضخیم و بزرگ پهن کنید تا به هنگام اسباب کشی و جابه جایی کثیف نشود.

27) تا حد امکان هیچ وسیله ای را - اعم از بزرگ یا کوچک - بدون جعبه و یا لااقل بسته بندی و ایجاد پوشش با مقوا و یا هر چیز دیگری مانند آن جابه جا نکنید؛ زیرا قرار گرفتن آنها به خصوص لوازم بزرگ در کنار هم در وسیله نقلیه مخصوص اسباب کشی بدون هرگونه پوششی ، احتمال آسیب رسیدن به ظاهر وسایل را افزایش می دهد.

28) کلیه اسباب و اثاثیه خانه، حتی لوازمی که در محل قبلی همواره در جعبه های مخصوص بسته بندی بوده اند را باز کرده و پس از تمیز کردن و زدودن خاک و غبار و بازدید آنها( به لحاظ وجود حشراتی مانند سوسک و غیره) به طور مجدد بسته بندی کرده و به محل جدید حمل کنید. زیرا ممکن است در غیر این صورت، با همه تمهیداتی که برای مبارزه با حشرات در خانه جدید اندیشیده اید، حشرات و یا تخم آنها را از طریق وسایل به این محل منتقل کنید.

آیا تجربه لازم برای اسباب کشی را دارید؟

آیا تجربه لازم برای اسباب کشی را دارید؟

اگر از افراد با تجربه مشورت بخواهید نکات بسیاری را به شما یاد آور خواهند شد که میتواند یک تجربه تلخ و فاجعه بار را به یک تجربه سخت تبدیل کند. بله سخت. اسباب کشی همیشه سخت است. با ادامه مطلب همراه باشید

تجربه اسباب کشی

اسباب کشی به عنوان یکی از کارهایی که اغلب دوست نداریم انجام دهیم شناخته میشود و جدای از تمایل یا عدم تمایل به انجام آن اثاث کشی پروژه ای سخت و زمانبر است. اسباب کشی پروژه سختی است چون باید تمام لوازم زندگی خود را جمع کنیم ، جابجا کنیم و مجددا بچینیم ودر بسیاری موارد نظافت و شتشو هم لازم است.

هزینه های اسباب کشی

اگر فکر میکنید کل هزینه ای که باید متحمل شوید هزینه کرایه یک ماشین باربری است سخت در اشتباه هستید. تجهیزات بسته بندی اثاثیه و کرایه ماشین باربری ، هزینه نظافت منزل جدید ، هزینه تغییرات در خانه جدید و ... خب شاید هم لامپها را هم فراموش کرده باشید ، افرادی که تجربه اسباب کشی را ندارند تصور میکنند به محض اینکه اثاثیه در خانه جدید چیده شد پروژه اسباب کشی تمام شده است اما واقعا اینطور نیست و برای رسیدن به آرامش کامل در محل جدید معمولا به 1 ماه زمان نیاز دارید.

دکوراسون جدید و تغییرات

اسباب کشی زمان مناسبی است برای انجام تغییرات اساسی و یک خرید حسابی !

اتاق خواب منزل جدید بزرگتر است شاید هم کوچکتر ، سالن منزل جدید نور کافی ندارد ، شاید هم دارد ... خلاصه همه چیز در خانه جدید متفاوت است از ابعاد خانه گرفته تا رنگ و نور و ... ممکن است به وسایل جدید نیاز داشته باشید و یا بخواهید از شر برخی از لوازم قدیمی خلاص شوید! بهر ترتیب وقت مناسبی برای انجام این کار است.

توصیه هایی برای شما

1- آرامش خود را حفظ کنید و سخت نگیرید !

2- همه افراد خانواده به اندازه شما خسته و کلافه هستند !

3- توقع غذای آنچنانی از خانم خانه نداشته باشید. نیمرو هم یک غذای خوب و مقوی است.

4- در شرایط اثاث کشی غذای بیرون هدیه مناسبی برای سپاسگذاری از خانواده است.

5- خرده ریزها و مشکلات پیش بینی نشده در تمامی اسباب کشیها وجود دارد مهم این است که این مشکلات را در آرامش حل کنید.

6- اگر توان مالی دارید بهترین گزینه استفاده از خدمات شرکتهای باربری است. بسته بندی ، باربری ، چیدمان . همه کارها را برای شما انجام خواهند داد.

7- برای یافتن شرکت اتوبار مناسب وقت بگذارید. برای این منظور میتوانید از آگهی های روزنامه و یا اینترنت استفاده کنید. در لینک زیر میتوانید فهرستی از باربریهای تهران را که خدمات اسباب کشی را بصورت صفر تا صدی ارائه مینمایند مشاهده نمایید.

هزینه های پیش بینی نشده اثاث کشی

خیلی از ما هنگام جابه جایی سعی می کنیم همه وسایل ریز و درشت و حتی بلااستفاده خود را ببندیم و با خود حمل کنیم.حتی اگر از استفاده آن وسیله سالها گذشته باشد باز هم تحمل دوری و جدایی از آنها را نداریم.داشتن این عادت، کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد…

شاید یکی از دلایلی که اسباب کشی برای ما خیلی طاقت فرساست به فرهنگ و رسم و رسوم ما و این جمله که شاید روزی بتوانیم از آن بهره ببریم،برمیگردد.

پس بهتر است در هنگام جابه جایی کمی با دقت بیشتری به گزینش وسایل مفید خود بپردازیم و شاید بهتر باشد ظروف،لباس وچیزهایی که سالیان زیادی است از آنها استفاده نکرده ایم را به دیگران هدیه دهیم.

این کار هم می تواند کمکی به دیگران یا افراد نیازمند باشد و هم می تواند بار و وسایل ما را برای یک جابه جایی سبک ، راحت تر کند.

در بعضی مواقع تصمیم می گیرید کار اثاث کشی را در روزهای تعطیل و آخر هفته ها انجام بدهید ولی طبق رسم معمول و اینکه اکثر افراد در این روزها مرخصی و وقت آزاد دارند سعی می کنند کار خود را در این ایام انجام دهند .یعنی تقاضا برای انجام کار در این روزها بسیار بیشتر از مواقع دیگر است.

بعضی از شرکت های باربری کالا در این زمان های اوج درخواست ،هزینه های خود را بالا می برند و اولویت را با کسانی قرار می دهند که هزینه بالاتری را پرداخت کنند.

البته هزینه ها و قیمت هایی که حین اسباب کشی می پردازید فقط به این هزینه های پیش بینی شده بر نمیگردد و گاهی هزینه هایی را باید بپردازیم که واقعا شوکه کننده هستند.

بعضی اوقات کارگرانی را که برای انجام کارها پیدا می کینم(اکثرا جدا از شرکت های تخصصی حمل بار هستند) در ابتدا یک قیمت پایین را برای انجام کل کار با ما طی می کنند .ولی در انتهای کار ابراز نارضایتی بسیار می کننند و درخواست مقدار بیشتری پول از ما دارند.

البته این افراد گاهی مسئولیت خود را به درستی هم انجام نداده اند (شکستن مجسمه ،خراش یخچال ،آسیب به دیوارها و …) ولی با این حال طلب پول غیر معقول را از ما دارند.

حتی گاهی بسته بندی اثاثیه و وسایلی که شرکت های حمل بار بسته بندی و حملشان را برعهده می گیرند ،زیاد می شود. و یا شاید ما از این کارمان پشیمان شویم که چرا خودمان سر فرصت کالاهای خود را با هزینه پایینتری بسته بندی نکرده ایم!

هزینه های پیش بینی نشده اثاث کشی

خیلی از ما هنگام جابه جایی سعی می کنیم همه وسایل ریز و درشت و حتی بلااستفاده خود را ببندیم و با خود حمل کنیم.حتی اگر از استفاده آن وسیله سالها گذشته باشد باز هم تحمل دوری و جدایی از آنها را نداریم.داشتن این عادت، کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد…

خیلی از ما هنگام جابه جایی سعی می کنیم همه وسایل ریز و درشت و حتی بلااستفاده خود را ببندیم و با خود حمل کنیم.حتی اگر از استفاده آن وسیله سالها گذشته باشد باز هم تحمل دوری و جدایی از آنها را نداریم.داشتن این عادت، کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد…

شاید یکی از دلایلی که اسباب کشی برای ما خیلی طاقت فرساست به فرهنگ و رسم و رسوم ما و این جمله که شاید روزی بتوانیم از آن بهره ببریم،برمیگردد.

پس بهتر است در هنگام جابه جایی کمی با دقت بیشتری به گزینش وسایل مفید خود بپردازیم و شاید بهتر باشد ظروف،لباس وچیزهایی که سالیان زیادی است از آنها استفاده نکرده ایم را به دیگران هدیه دهیم.

این کار هم می تواند کمکی به دیگران یا افراد نیازمند باشد و هم می تواند بار و وسایل ما را برای یک جابه جایی سبک ، راحت تر کند.

در بعضی مواقع تصمیم می گیرید کار اثاث کشی را در روزهای تعطیل و آخر هفته ها انجام بدهید ولی طبق رسم معمول و اینکه اکثر افراد در این روزها مرخصی و وقت آزاد دارند سعی می کنند کار خود را در این ایام انجام دهند .یعنی تقاضا برای انجام کار در این روزها بسیار بیشتر از مواقع دیگر است.

بعضی از شرکت های باربری کالا در این زمان های اوج درخواست ،هزینه های خود را بالا می برند و اولویت را با کسانی قرار می دهند که هزینه بالاتری را پرداخت کنند.

البته هزینه ها و قیمت هایی که حین اسباب کشی می پردازید فقط به این هزینه های پیش بینی شده بر نمیگردد و گاهی هزینه هایی را باید بپردازیم که واقعا شوکه کننده هستند.

بعضی اوقات کارگرانی را که برای انجام کارها پیدا می کینم(اکثرا جدا از شرکت های تخصصی حمل بار هستند) در ابتدا یک قیمت پایین را برای انجام کل کار با ما طی می کنند .ولی در انتهای کار ابراز نارضایتی بسیار می کننند و درخواست مقدار بیشتری پول از ما دارند.

البته این افراد گاهی مسئولیت خود را به درستی هم انجام نداده اند (شکستن مجسمه ،خراش یخچال ،آسیب به دیوارها و …) ولی با این حال طلب پول غیر معقول را از ما دارند.

حتی گاهی بسته بندی اثاثیه و وسایلی که شرکت های حمل بار بسته بندی و حملشان را برعهده می گیرند ،زیاد می شود. و یا شاید ما از این کارمان پشیمان شویم که چرا خودمان سر فرصت کالاهای خود را با هزینه پایینتری بسته بندی نکرده ایم!

نیازهای اسباب کشی تنهایی

همه چیزهایی که نیاز دارید تا اسباب کشی را به تنهایی انجام دهید

اگر می خواهید اسباب کشی منزل را خودتان انجام دهید، باید بدانید که کار دشواری است و نیاز به برنامه ریزی دقیق و مدیریت و آماده سازی مناسب دارد. تجربه شرکت های حمل و نقل، به آن ها اجازه می دهد که جابجایی سریع و کارآمد انجام شود. اما اگر تصمیم گرفته اید که از این خدمات استفاده نکنید، بهتر است یک استراتژی خوب برای جابجایی در نظر بگیرید تا زمان کافی و تمرکز داشته باشید و همه ملزومات جابجایی را آماده کنید.


جابجایی جعبه ها

برای جابجایی وسایل خانه، استفاده از جعبه یک روش مناسب و کارآمد است. برای اینکه اسباب کشی را خودتان انجام دهید، به تعداد زیادی جعبه های تمیز و محکم در اندازه های گوناگون نیاز دارید. می توانید جعبه ها را بصورت آنلاین سفارش دهید یا از شرکت های اتوبار بخرید، اما ممکن است بتوانید جعبه های خالی خوب و محکم را از دوستانتان و یا فروشگاه های محلی، همسایه ها و ... به رایگان بگیرید.

آماده سازی و بسته بندی وسایل خانه

برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل تان در حین اسباب کشی، باید وسایل را بگونه ای در جعبه بچینید که ثابت باشند و مطمئن شوید که آن ها را بدرستی و محکم چسبانده اید. اطمینان حاصل کنید که وسایل مناسب بسته بندی مثل پلاستیک های حباب دار، کاغذ و روزنامه و فوم را برای بسته بندی اثاثیه و ظروف در اختیار دارید.

جابجایی مبلمان

برای بسته بندی اقلام بزرگ خانگی مثل مبلمان و وسایل منزل، به پلاستیک های بسته بندی و پارچه های نرم برای پوشاندن مبلمان نیاز دارید. کل قطعات را بسته بندی کنید و به گوشه ها و قسمت های بیرون زده مثل پایه ها و دسته های مبل هم توجه ویژه کنید. برای بسته بندی این قسمت ها از کاغذ و نوارهای بسته بندی استفاده کنید. پارچه های نرم، یک راه قابل اعتماد و آسان برای بستن اقلام بزرگ و سنگین و جلوگیری از آسیب دیدن و خراش برداشتن آن هاست و از ضربه دیدن وسایل جلوگیری می کند.

استفاده از بند و طناب محکم

برای حمل وسایل سنگین، از بند و طناب محکم غافل نشوید. از بند و طناب برای محکم کردن وسایل بر روی چرخ قرقره و حرکت دادن وسائل به داخل کامیون هم می توانید استفاده کنید.

ابزارهای دستی

ابزراهای مختلف کوچک در طول اسباب کشی بهترین دوست شما می شوند. برای جداسازی قطعات مبل، جدا کردن درب از لولا، اندازه گیری فضاهای قابل استفاده و ابعاد وسایل تان، برش و بسته بندی به این وسایل نیاز دارید. مطمئن شوید که قیچی، یک جعبه کاتر یا تیغ، پیچ گوشتی، یک چکش، یک آچار و متر را کنار دست تان دارید.

وسایل حفاظت شخصی و مواد حفاظتی

  • در روز اسباب کشی، شما به حداکثر حفاظت از خودتان نیاز دارید پس موارد زیر را رعایت کنید
  • لباس راحت نخی و منعطف که با توجه به آب و هوای مناسب باید انتخاب شوند.
  • کفش های محکم با کف ضد لغزش و لیز خوردن
  • دستکش های کار که به گرفتن بهتر وسایل کمک می کند و از دستان تان هم حفاظت می کند.
  • اگر خانه را با وسایلش به فروش رسانده اید، فراموش نکنید که آسیب ندیدن وسایل تان اولویت زیادی دارد.
  • استفاده از تخته های سه لا، محافظ فرش، محافظ گوشه های دیوار و فوم ها را برای حفظ وسایل قدیمی تان فراموش نکنید. برخی وسایل تمیز کننده هم مورد استفاده تان قرار خواهد گرفت.

یک برنامه ریزی خوب برای اسباب کشی

مهارت برنامه ریزی، یک رویکرد متمرکز و انعطاف پذیر رمز موفقیت شما برای جابجایی وسایل و بسته بندی آن هاست. بنابراین مطمئن شوید :
زمان کافی دارید : آماده سازی برای اسباب کشی را در اسرع وقت شروع کنید.

یک برنامه خوب و مناسب : یک برنامه زمانی مناسب برای اسباب کشی درست کنید که شامل تمام کارهای مربوط به جابجایی (با توجه به الویت خودتان و ترتیب زمانی) باشد و چارچوب زمانی برای هر کار را مشخص کنید.

لیست دقیق موجودی اموال : اموال تان را مرتب کنید. شاید لازم باشد برخی از آنها را بفروشید یا به خیریه ببخشید. لیستی از تمام وسایلی که با خود به محل جدید می برید هم درست کنید.

رفتار درست : حواس تان را متمرکز کنید و حس شوخ طبعی تان را در طول زمان اسباب کشی حفظ کنید . از تصمیمات عجولانه و رفتارهای گیج کننده پرهیز کنید و اجازه ندهید استرس تجربه اسباب کشی تان را خراب کند.

از دیگران کمک بگیرید

از خانواده و دوستان تان برای یک جابجایی موفق کمک بگیرید. اینکه بخواهید تمام کارهای برنامه ریزی، سامان دهی، بسته بندی و جابجایی را خودتان به تنهایی انجام دهید، کار بسیار مشکلی است. از دوستان قابل اطمینان خود کمک بخواهید و با استفاده از تنقلات و نوشیدنی لحظات خوشی را با هم داشته باشید!

وسایل حمل و نقل

آخرین مورد و مهم ترین مورد در زمان اسباب کشی را فراموش نکنید. شما نمی توانید وسایل تان را بدون ماشین باربری جابجا کنید. شما باید یک کامیون که اندازه اش با اندازه وسایل شما متناسب باشد، اجاره کنید.

نیازهای اسباب کشی تنهایی

همه چیزهایی که نیاز دارید تا اسباب کشی را به تنهایی انجام دهید

اگر می خواهید اسباب کشی منزل را خودتان انجام دهید، باید بدانید که کار دشواری است و نیاز به برنامه ریزی دقیق و مدیریت و آماده سازی مناسب دارد. تجربه شرکت های حمل و نقل، به آن ها اجازه می دهد که جابجایی سریع و کارآمد انجام شود. اما اگر تصمیم گرفته اید که از این خدمات استفاده نکنید، بهتر است یک استراتژی خوب برای جابجایی در نظر بگیرید تا زمان کافی و تمرکز داشته باشید و همه ملزومات جابجایی را آماده کنید.


جابجایی جعبه ها

برای جابجایی وسایل خانه، استفاده از جعبه یک روش مناسب و کارآمد است. برای اینکه اسباب کشی را خودتان انجام دهید، به تعداد زیادی جعبه های تمیز و محکم در اندازه های گوناگون نیاز دارید. می توانید جعبه ها را بصورت آنلاین سفارش دهید یا از شرکت های اتوبار بخرید، اما ممکن است بتوانید جعبه های خالی خوب و محکم را از دوستانتان و یا فروشگاه های محلی، همسایه ها و ... به رایگان بگیرید.

آماده سازی و بسته بندی وسایل خانه

برای جلوگیری از آسیب دیدن وسایل تان در حین اسباب کشی، باید وسایل را بگونه ای در جعبه بچینید که ثابت باشند و مطمئن شوید که آن ها را بدرستی و محکم چسبانده اید. اطمینان حاصل کنید که وسایل مناسب بسته بندی مثل پلاستیک های حباب دار، کاغذ و روزنامه و فوم را برای بسته بندی اثاثیه و ظروف در اختیار دارید.

جابجایی مبلمان

برای بسته بندی اقلام بزرگ خانگی مثل مبلمان و وسایل منزل، به پلاستیک های بسته بندی و پارچه های نرم برای پوشاندن مبلمان نیاز دارید. کل قطعات را بسته بندی کنید و به گوشه ها و قسمت های بیرون زده مثل پایه ها و دسته های مبل هم توجه ویژه کنید. برای بسته بندی این قسمت ها از کاغذ و نوارهای بسته بندی استفاده کنید. پارچه های نرم، یک راه قابل اعتماد و آسان برای بستن اقلام بزرگ و سنگین و جلوگیری از آسیب دیدن و خراش برداشتن آن هاست و از ضربه دیدن وسایل جلوگیری می کند.

استفاده از بند و طناب محکم

برای حمل وسایل سنگین، از بند و طناب محکم غافل نشوید. از بند و طناب برای محکم کردن وسایل بر روی چرخ قرقره و حرکت دادن وسائل به داخل کامیون هم می توانید استفاده کنید.

ابزارهای دستی

ابزراهای مختلف کوچک در طول اسباب کشی بهترین دوست شما می شوند. برای جداسازی قطعات مبل، جدا کردن درب از لولا، اندازه گیری فضاهای قابل استفاده و ابعاد وسایل تان، برش و بسته بندی به این وسایل نیاز دارید. مطمئن شوید که قیچی، یک جعبه کاتر یا تیغ، پیچ گوشتی، یک چکش، یک آچار و متر را کنار دست تان دارید.

وسایل حفاظت شخصی و مواد حفاظتی

  • در روز اسباب کشی، شما به حداکثر حفاظت از خودتان نیاز دارید پس موارد زیر را رعایت کنید
  • لباس راحت نخی و منعطف که با توجه به آب و هوای مناسب باید انتخاب شوند.
  • کفش های محکم با کف ضد لغزش و لیز خوردن
  • دستکش های کار که به گرفتن بهتر وسایل کمک می کند و از دستان تان هم حفاظت می کند.
  • اگر خانه را با وسایلش به فروش رسانده اید، فراموش نکنید که آسیب ندیدن وسایل تان اولویت زیادی دارد.
  • استفاده از تخته های سه لا، محافظ فرش، محافظ گوشه های دیوار و فوم ها را برای حفظ وسایل قدیمی تان فراموش نکنید. برخی وسایل تمیز کننده هم مورد استفاده تان قرار خواهد گرفت.

یک برنامه ریزی خوب برای اسباب کشی

مهارت برنامه ریزی، یک رویکرد متمرکز و انعطاف پذیر رمز موفقیت شما برای جابجایی وسایل و بسته بندی آن هاست. بنابراین مطمئن شوید :
زمان کافی دارید : آماده سازی برای اسباب کشی را در اسرع وقت شروع کنید.

یک برنامه خوب و مناسب : یک برنامه زمانی مناسب برای اسباب کشی درست کنید که شامل تمام کارهای مربوط به جابجایی (با توجه به الویت خودتان و ترتیب زمانی) باشد و چارچوب زمانی برای هر کار را مشخص کنید.

لیست دقیق موجودی اموال : اموال تان را مرتب کنید. شاید لازم باشد برخی از آنها را بفروشید یا به خیریه ببخشید. لیستی از تمام وسایلی که با خود به محل جدید می برید هم درست کنید.

رفتار درست : حواس تان را متمرکز کنید و حس شوخ طبعی تان را در طول زمان اسباب کشی حفظ کنید . از تصمیمات عجولانه و رفتارهای گیج کننده پرهیز کنید و اجازه ندهید استرس تجربه اسباب کشی تان را خراب کند.

از دیگران کمک بگیرید

از خانواده و دوستان تان برای یک جابجایی موفق کمک بگیرید. اینکه بخواهید تمام کارهای برنامه ریزی، سامان دهی، بسته بندی و جابجایی را خودتان به تنهایی انجام دهید، کار بسیار مشکلی است. از دوستان قابل اطمینان خود کمک بخواهید و با استفاده از تنقلات و نوشیدنی لحظات خوشی را با هم داشته باشید!

وسایل حمل و نقل

آخرین مورد و مهم ترین مورد در زمان اسباب کشی را فراموش نکنید. شما نمی توانید وسایل تان را بدون ماشین باربری جابجا کنید. شما باید یک کامیون که اندازه اش با اندازه وسایل شما متناسب باشد، اجاره کنید.

باربری در محدوده گیشا

باربری در محدوده گیشا

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و اداری در محدوده گیشا ( کوی نصر ) را با سرویسهای مجهز و مدرن زیبابار تهران تجربه کنید.

باربری در محدوده گیشا

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و اداری در محدوده گیشا ( کوی نصر ) را با سرویسهای مجهز و مدرن زیبابار تهران تجربه کنید.

اتوبار گیشا

شرکت حمل و نقل و باربری زیبا بار تهران با رزومه ای منحصر به فرد و درخشان و تحت نظارت اتحادیه و باربری بزرگ شمیرانات مشتری مداری و رعایت حقوق شما شهروندان گرامی را مهمترین مسئولیت خود میداند و تمامی تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا خاطره ای خوش از خود برجای بگذارد.

اگر قصد اسباب کشی و باربری تهران گیشا - کوی نصر - را دارید کادر حرفه ای اسباب کشی اداری و منزل همراه پرسنل ماهر بسته بندی اثاثیه با یک تماس در خدمت شما خواهد بود.

باربری گیشا با بیش از 20 سرویس اسباب کشی در روز در محدوده مناسبترین انخاب شما خواهد بود.

خدمات اسباب کشی و باربری در گیشا

ارسال خودروی مناسب، مجهز و مدرن ویژه اسباب کشی منزل و اداری با راننده مجرب

اعزام کادر کامل اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل

حمل و جابجایی جهیزیه عروس با سرویس VIP

جابجایی وسایل سنگین نظیر پیانو و گاوصندوق

باربری شبانه روزی - هفت روز هفته - ایام تعطیل

جهت رزرو سرویس باربری در کوی نصر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیبا بار تهران تماس حاصل نمایید

اسباب کشی ایمن و آرام با کودک

اسباب کشی دارید؟ خسته نباشید! اسباب کشی یک تجربه سخت و پراسترس است که نباید فشار روانی ای را که ایجاد می کند، نادیده گرفت. گاهی وقت ها اسباب کشی یک تغییر بزرگ در زندگی است و برای بچه هایی که احساس می کنند از محیط و فضای گرم خانه دور می شوند و دوستان نزدیک شان را از دست می دهند خیلی ناراحت کننده است، اما اگر اسباب کشی خوب مدیریت شود، افراد خانواده می توانند این کار را با استرس کمتر و لذت بیشتری انجام دهند و از ناراحتی و فشار روانی بچه ها هم پیشگیری می شود.

اسباب کشی ایمن و آرام با کودک

اسباب کشی دارید؟ خسته نباشید! اسباب کشی یک تجربه سخت و پراسترس است که نباید فشار روانی ای را که ایجاد می کند، نادیده گرفت. گاهی وقت ها اسباب کشی یک تغییر بزرگ در زندگی است و برای بچه هایی که احساس می کنند از محیط و فضای گرم خانه دور می شوند و دوستان نزدیک شان را از دست می دهند خیلی ناراحت کننده است، اما اگر اسباب کشی خوب مدیریت شود، افراد خانواده می توانند این کار را با استرس کمتر و لذت بیشتری انجام دهند و از ناراحتی و فشار روانی بچه ها هم پیشگیری می شود.

اگر شما هم در این روزها قصد اسباب کشی دارید و نگران فرزندان تان هستید، این توصیه ها و نکته ها برایتان مفید است.

برای بچه ها تصویر مثبتی از اسباب کشی ایجاد کنید

اگر فرزندتان کوچک است، بهتر است موضوع را یک باره با او در میان نگذارید. به عقیده روان شناسان کودک اگر موضوع به تدریج و با آرامش و هنگام بازی و به شکل داستان و شعر بیان شود، می تواند مثبت باشد. این کار موجب می شود اسباب کشی برای بچه ها جالب و دوست داشتنی باشد.
بچه های بزرگ تر به زمان بیشتری نیاز دارند. مطرح نکردن موضوع اسباب کشی با نوجوانان تا لحظات آخر ممکن است سبب شود احساس بدی نسبت به شما پیدا کنند و به صداقت شما بدبین شوند. آنها باید در این کار مشارکت و حق اظهار نظر داشته باشند. با آنها درباره جنبه های مثبت اسباب کشی صحبت کنید. به پرسش های شان پاسخ دهید و تاکید کنید که نظرشان برایتان مهم است.

پیش از اسباب کشی همراه بچه ها به خانه جدید بروید

پیش از اسباب کشی با بچه ها به خانه جدید بروید و فضای اطراف آن را با هم ببینید. امکانات محل جدید مانند مدرسه جدید، کتابخانه عمومی محل، نزدیک ترین پارک، مکان های تفریحی و مراکز خرید را با هم بررسی کنید. این کار احساس بهتری در آنها ایجاد می کند و کمک می کند شادی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

بچه ها را در چیدمان و دکوراسیون مشارکت دهید

بچه ها دوست دارند در خانه جدید تغییرات شخصی بدهند. حتی بچه های کوچک تر دوست دارند در رنگ و تزئینات اتاق شان نقش داشته باشند. می توانید از نوارهای تزئینی با طرح و نقشی به سلیقه خودشان استفاده کنید. برای بچه های بزرگ تر درباره نوع چیدمان جدید اتاق و وسایل جدیدی که لازم دارند، گفتگو کنید. اگر قول خرید وسیله ای را به آنها داده اید، این زمان، زمان مناسبی است.

۴) در بسته بندی و جمع آوری وسایل از بچه ها کمک بخواهید

بیشتر بچه ها از جمع کردن و بسته بندی وسایل و پیچیدن آنها در روزنامه لذت می برند. از آنها بخواهید در این کار به شما کمک کنند اما آنها را مجبور به این کار نکنید. جعبه ها را پس از قراردادن وسایل برچسب بزنید. جعبه وسایل شخصی بچه ها را با نام خودشان و اگر خواندن بلد نیستند با رنگ مشخص کنید.

۵) به بچه ها کمک کنید تا با دوستان شان ارتباط داشته باشند

اگر فرزندتان نگران است که دوستانش را از دست بدهد، می توانید یک میهمانی خداحافظی برگزار کنید و آدرس و شماره تماس خانه جدید را روی برگه های کوچکی بنویسید و به آنها بدهید. زمان مهمانی را طوری تنظیم کنید که با کارهای اسباب کشی تداخل نداشته باشد. اطمینان دهید که گاهی وقت ها او را برای دیدن دوستان قبلی اش به مدرسه و محل قبلی خواهید برد.

۶) در روز اسباب کشی برای مراقبت از بچه ها از دیگران کمک بگیرید

بهتر است در روز اسباب کشی که سرتان شلوغ است ازیک دوست یا آشنای نزدیک بخواهید مراقب بچه های کوچک تر باشد. اگر در روز اسباب کشی و هنگام جمع کردن نهایی تمام وسایل بچه ها در خانه نباشند، کارها سریع تر انجام می شود.

۷) اول اتاق بچه ها را آماده کنید

به محض رسیدن به خانه جدید سعی کنید ابتدا اتاق بچه ها را مرتب کنید. آنها برای احساس امنیت نیاز به جایی برای آرامش دارند. وسایل شخصی، اسباب بازی های مورد علاقه، عکس ها و پوسترهایشان را در دسترس شان بگذارید.

۸) به بچه ها بیشتر توجه کنید

هر چند در روزهای اول اسباب کشی اغلب تمام وقت به چیدن و مرتب کردن خانه اختصاص پیدا می کند اما نباید فراموش کرد که بچه ها در هر سنی که باشند، در این شرایط به توجه، وقت و محبت بیشتری نیاز دارند. بنابراین بهتر است هنگام رسیدن به خانه جدید به آنها بیشتر توجه شود. آنها باید با شرایط جدید هماهنگ شوند. برگشتن به برنامه های عادی خانواده مانند زمان خواب و غذا خوردن در این زمان اهمیت زیادی دارد.

۹) برای روز اسباب کشی آماده شوید

لوازم ضروری که ممکن است فرزندتان آنها را در روز اسباب کشی بخواهد و یا به آن احتیاج پیدا کنید را در یک کیف دستی قرار دهید. مقداری خوراکی و نوشیدنی، دستمال کاغذی، حوله، یک دست لباس و البته اسباب بازی مورد علاقه اش از مواردی است که باید در این کیف قرار دهید.

۱۰) ترس و اضطراب را از خودتان دور کنید

خوشبختانه بچه ها انعطاف پذیرند و ناراحتی و دلتنگی شان در زمان کوتاهی برطرف می شود و بستگی دارد که والدین شان چقدر زود سر و سامان بگیرند و زندگی به جریان عادی اش برگردد اما به طور متوسط یک ماه زمان لازم است تا بچه ها با شرایط هماهنگ شوند. اگر استرس و اضطراب دارید، به آنها اطمینان دهید که این حالت موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.

۱۱) مطمئن شوید تمام جعبه ها برچسب دارند

استفاده از برچسب روی جعبه ها به شما کمک می کند راحت تر لوازم مورد نیازتان را پیدا کنید. لوازم ضروری خانواده را در جعبه ای با برچسب مشخص قرار دهید. چیزی که شما هنگام رسیدن به خانه جدید لازم دارید تنها قندان و لیوان چای نیست، فرزندتان ممکن است توپ، اسباب بازی یا حتی کتاب و فیلم مورد علاقه اش را از شما بخواهد.

۱۲) زمان مناسبی برای اسباب کشی انتخاب کنید

اگر فرزندان تان دانش آموز هستند، بهترین زمان برای اسباب کشی تعطیلات تابستانی است. در این زمان بچه ها وقت کافی برای هماهنگ شدن با شرایط جدید را دارند. در تکالیف مدرسه دچار مشکل نمی شوند و اگر قرار است به مدرسه جدیدی بروند، بهتر است در شروع سال تحصیلی این اتفاق بیفتد.

بسته‌ بندی ظروف شکستنی

نقل‌مکان به منزل جدید شامل مراحلی از جمله بسته ‌بندی وسایل منزل است.بسته‌بندی اثاثیه شکستنی و باارزش از اهمیت بیشتری برخوردار‌ بوده و نیازمند دقت و مراقبت بیشتری است. برای حفظ سلامت اثاثیه لازم است نکاتی را رعایت کنید.

نقل‌مکان به منزل جدید شامل مراحلی از جمله بسته ‌بندی وسایل منزل است.بسته‌بندی اثاثیه شکستنی و باارزش از اهمیت بیشتری برخوردار‌ بوده و نیازمند دقت و مراقبت بیشتری است. برای حفظ سلامت اثاثیه لازم است نکاتی را رعایت کنید.

بسته‌ بندی ظروف شکستنی

نکاتی برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی پیش از اسباب‌کشی

نقل‌مکان به محلی جدید شامل فعالیت های زیادی از جمله بسته ‌بندی وسایل گوناگون منزل است. در این‌ میان بسته‌بندی اثاثیه شکستنی و باارزش از اهمیت بیشتری برخوردار‌ بوده و نیازمند دقت و مراقبت بیشتری است. در اینجا به نکات مفیدی می‌پردازیم که می‌تواند شما را در چگونگی بسته بندی وسایل شکستنی در زمان نقل مکان یاری دهد.

بسته‌‌بندی و انتقال وسایل باید با دقت و مراقبت هرچه تمام انجام شود و کوچکترین سهل‌انگاری در این مسیر می‌تواند به آسیب و تخریب وسایل ظریف منجر شود.

افراد حرفه‌ای بسیاری هستند که به بسته ‌بندی و انتقال وسایل شما در زمان جابه‌جایی می‌پردازند و به خوبی می‌دانند که به چه شکل از وسایل شما محافظت کنند. اما عدم استفاده از خدمات بسته بندی شرکت‌های باربری باعث می شود خود را در زمان بسته ‌بندی وسایل‌تان دست تنها و سردرگم ببینید . در چنین شرایطی، بهتر است که بدانید چه‌طور بسته‌‌بندی اثاثیه را بطور دقیق و با کیفیت انجام دهید در زمان حمل و نقل از بین نروند .

زمان بسته بندی ظروف و وسایل شکستنی و حساس باید از دقت و احتیاط بیشتری بهره بگیرید چرا که مستعد آسیب‌پذیری بیشتری هستند.

نکاتی برای بسته‌بندی ظروف شکستنی

بسته بندی این گونه ظروف ممکن است وقت‌گیر باشد اما کار چندان سختی نبوده و تنها نیازمند همت شما برای شروع این کار است. در زیر لیستی از مواردی را می‌یابید که قبل از شروع بسته بندی به آنها نیاز دارید:

جعبه های مقوایی

فوم محافظ ظروف، محافظ حبابدار

مقدار زیادی روزنامه برای بسته بندی ظروف

نوار چسب بسته بندی

قیچی

ماژیک

شیوه صحیح بسته بندی

در مرحله اول باید از جعبه‌ی مناسبی برای جا دادن ظروف خود استفاده کنید. هر گونه جعبه مقوایی بزرگ به شرط آن که محکم باشد و فشار را تحمل کند گزینه‌ی مناسبی است. مطمئن شوید که کارتن ها فرسوده و قدیمی نیستند و درهایشان به راحتی و باز و بسته می‌شوند. برای تهیه آنها می‌توانید به سوپر مارکت‌های محله خود مراجعه کنید اما پیش از استفاده از جعبه‌ها، از سلامت و استحکام آن‌ها اطمینان به عمل بیاورید. در مرحله بعد، به منظور حفاظت از ضربه، از چند روزنامه استفاده کنید. آنها را مچاله کرده و کف جعبه قرار دهید. دقت داشته باشید که کف جعبه را با ورقه‌های روزنامه پر نکنید و حتما آنها را به صورت مچاله شده کف جعبه قرار دهید چرا که روزنامه مچاله شده به صورت یک ضربه گیر عمل کرده و از خسارات احتمالی جلوگیری می‌کند. در هنگام استفاده از روزنامه دقت داشته باشید که ظروف خود را به گونه‌ای قرار دهید تا جوهر روزنامه باعث ایجاد لکه روی ظروف شما نشود.

در مرحله بعد، برای بسته‌بندی بشقاب‌های خود بشقاب مورد نظر را در وسط کاغذ بسته بندی یا همان روزنامه قرار دهید و توسط چند روزنامه دیگر آن را به خوبی بپوشانید و سپس بشقاب دیگری را روی آن قرار داده و دوباره توسط روزنامه آن را خوب بپوشانید. سعی کنید همیشه بیش از یک روزنامه برای پوشاندن بشقاب‌ها استفاده کنید تا بشقاب‌ها از حفاظت بهتری بهره‌گیرند. زمانی که ۳ تا ۴ بشقاب را به این شکل با روزنامه پوشاندید آنها را به وسیله ی چسب بسته بندی به هم بچسبانید تا از فضای خالی احتمالی بین آنها جلوگیری کرده و مانع خسارت احتمالی شوید. به صورت مشابه، تمام بشقاب های خود را به این گونه بسته بندی کنید و آنها را در جعبه های تهیه شده قرار دهید. این نوع بسته بندی مناسب تمامی بشقاب ها با سایز های متفاوت می‌باشد.

برای بسته بندی فنجان ها، فنجان مورد نظر را در میان روزنامه قرار دهید و تمام گوشه های روزنامه را به داخل فنجان برگردانید و فنجان بعدی را به همین شکل داخل فنجان قبلی قرار دهید و با روزنامه بپوشانید.

برای بسته بندی لیوان ها باید هر کدام از آنها را روی یک لبه روزنامه قرار داده و تا لبه‌ی دیگر آن، لیوان را بغلتانید تا روزنامه دور‌تا‌دور لیوان را بپوشاند.قسمت های دیگر را به داخل لیوان برگردانید. این کار را میتوانید برای بسته بندی گلدان ها و یا بطری های شیشه‌ای نیز انجام دهید و اگر ظرف هایتان گران قیمت هستند از تعداد روزنامه های بیشتری برای پوشاندن آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید از جعبه هایی استفاده کنید که مخصوص بسته بندی لیوان ها هستند و از قسمت های متفاوتی تشکیل شده‌اند تا از برخورد لیوان ها با یکدیگر جلوگیری کنند.

همچنین تمام وسایل آشپزی به ویژه اگر جنس شیشه‌ای داشته باشند و یا شکستنی باشند را نیز میتوان به وسیله‌ی چندین روزنامه به همان شیوه ذکر شده بسته بندی کرد. تنها به خاطر داشته باشید که در مصرف روزنامه برای بسته بندی وسایل خود صرفه جویی نکنید چرا که هر چه بیشتر از روزنامه ها استفاده کنید ایمنی ظرف هایتان بیشتر میشود. ظروف هایی نظیر قاشق، چنگال و چاقو را نیز میتوان به صورت دسته‌ای و چند تایی با هم به وسیله روزنامه بسته بندی کرد و برای صرفه جویی در فضای موجود میتوان آنها را پس از بسته بندی درون ظرفی بزرگ قرار داد.

برای بسته بندی ظروف در دار مانند قابلمه ها ، ابتدا بدنه آنها را با روزنامه بسته بندی کنید و سپس درب آنها را به صورت وارونه روی آن قرار دهید و دوباره با روزنامه آن ها را بپوشانید. توجه داشته باشید که برای قرار دادن این گونه ظروف، آنها را پس از بسته بندی از پهلو داخل جعبه قرار دهید.

همچنین برای بسته بندی ظروفی مانند آبمیوه‌گیری، مخلوط‌ کن و دیگر وسایل، ابتدا قسمت های آنها را از هم جدا کرده و هر قسمت را جداگانه به وسیله‌ی روزنامه بسته بندی کنید و توجه داشته باشید که اگر این وسایل شیشه‌ای بودند، داخل آنها روزنامه مچاله شده قرار دهید.

تمام اجسام و ظروف محکم و نشکستنی را در کف جعبه قرار دهید و بشقاب‌ها را به صورتی که روی لبه‌ی خود قرار گیرند در جعبه جاسازی کنید. این کار باعث می‌شود تا آنها کمتر مستعد آسیب پذیری باشند. همچنین لیوان‌ها، فنجان‌ها و ظروف شیشه‌ای را در سطح بالایی جعبه قرار دهید تا ظروف دیگری روی آنها نباشد چرا که این گونه ظروف در صورت تحمیل فشار آسیب‌پذیر بوده و صدمه می‌بینند. در آخر، هر‌جای جعبه که جا بود را از محافظ‌های حباب‌دار پر کنید.

زمانی که همه چیز را درون جعبه قرار دادید، روی وسایل را مانند کف جعبه از روزنامه‌های مچاله شده پر کنید و در جعبه را ببندید و توسط چسب بسته بندی محکم جعبه را ببندید. جعبه را با وسایل زیاد پر نکنید چراکه احتمال آسیب پذیری آنها افزایش می‌یابد و به مقداری وسایل خود را درون جعبه قرار دهید تا بین آنها فضای خالی وجود داشته باشد تا آن فضا‌ها را با محافظ‌های حباب دار پر‌کنید. به وسیله‌ی ماژیک تمام سطح جعبه را با علائم “شکننده” و “شکستنی” علامت گذاری کنید و سروته بودن جعبه را نیز با فلش نمایان کنید. همچنین اگر تعداد زیادی جعبه دارید می‌توانید با ماژیک روی آنها ذکر کنید که هر یک شامل چه اجسامی هستند. این کار به شما کمک می‌کند تا در زمان باز کردن جعبه‌ها، جعبه مورد نظر را راحت‌تر پیدا کنید و باز کردن جعبه‌ها برایتان آسان‌تر می‌شود.

با برنامه ریزی می‌توانید بدون زحمت زیاد، فرآیند بسته بندی ظروف خود را به پایان برسانید. همچنین رعایت نکات ذکر شده در بالا، تجربه بسته‌بندی اثاثیه بدون دردسر را برای شما تضمین خواهد کرد و به این شکل شما به راحتی می‌توانید وسایل کوچک را خودتان بسته بندی کنید و برای وسایل بزرگتر و حمل و نقل آنها از شرکت‌های بسته بندی و اتوبار استفاده کنید .

باربری ستارخان

باربری ستارخان: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در ستارخان ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده ستارخان با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در ستارخان

باربری ستارخان: سرویس باربری بیست و چهار ساعته در ستارخان ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده ستارخان با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در ستارخان

اتوبار و باربری ستارخان

اتوبار تهران ستارخان اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده ستارخان نموده است. کلیه شهروندان ستارخان تنها با یک تماس از خدمات بهترین باربری تهران استفاده خواهند کرد . هدف ما جلب رضایت و آرامش همشهریان عزیز میباشد.

سرویس های اتوبار تکبار در محدوده ستارخان

- ارسال بهترین سرویس باربری و اتوبار در ستارخان با کلیه امکانات

- ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی

- اعزام نیروی توانمند و مجرب باربری جهت حمل وسائل

- اعزام کارگر ماهر و خوش رو جهت حمل وسائل سنگین و بد بار

- باربری و حمل و نقل 24 ساعته شهری و بین شهری ( از مبداء تهران به سایر نقاط کشور )

- مشاوره و راهنمایی اسباب کشی و باربری

با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید. ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران تخصص ماست . سرویس اتوبار در ستارخان در خدمت همشهریان گرامی میباشد !

123