هزینه های پیش بینی نشده اثاث کشی

خیلی از ما هنگام جابه جایی سعی می کنیم همه وسایل ریز و درشت و حتی بلااستفاده خود را ببندیم و با خود حمل کنیم.حتی اگر از استفاده آن وسیله سالها گذشته باشد باز هم تحمل دوری و جدایی از آنها را نداریم.داشتن این عادت، کار ما را بسیار سخت تر خواهد کرد…

شاید یکی از دلایلی که اسباب کشی برای ما خیلی طاقت فرساست به فرهنگ و رسم و رسوم ما و این جمله که شاید روزی بتوانیم از آن بهره ببریم،برمیگردد.

پس بهتر است در هنگام جابه جایی کمی با دقت بیشتری به گزینش وسایل مفید خود بپردازیم و شاید بهتر باشد ظروف،لباس وچیزهایی که سالیان زیادی است از آنها استفاده نکرده ایم را به دیگران هدیه دهیم.

این کار هم می تواند کمکی به دیگران یا افراد نیازمند باشد و هم می تواند بار و وسایل ما را برای یک جابه جایی سبک ، راحت تر کند.

در بعضی مواقع تصمیم می گیرید کار اثاث کشی را در روزهای تعطیل و آخر هفته ها انجام بدهید ولی طبق رسم معمول و اینکه اکثر افراد در این روزها مرخصی و وقت آزاد دارند سعی می کنند کار خود را در این ایام انجام دهند .یعنی تقاضا برای انجام کار در این روزها بسیار بیشتر از مواقع دیگر است.

بعضی از شرکت های باربری کالا در این زمان های اوج درخواست ،هزینه های خود را بالا می برند و اولویت را با کسانی قرار می دهند که هزینه بالاتری را پرداخت کنند.

البته هزینه ها و قیمت هایی که حین اسباب کشی می پردازید فقط به این هزینه های پیش بینی شده بر نمیگردد و گاهی هزینه هایی را باید بپردازیم که واقعا شوکه کننده هستند.

بعضی اوقات کارگرانی را که برای انجام کارها پیدا می کینم(اکثرا جدا از شرکت های تخصصی حمل بار هستند) در ابتدا یک قیمت پایین را برای انجام کل کار با ما طی می کنند .ولی در انتهای کار ابراز نارضایتی بسیار می کننند و درخواست مقدار بیشتری پول از ما دارند.

البته این افراد گاهی مسئولیت خود را به درستی هم انجام نداده اند (شکستن مجسمه ،خراش یخچال ،آسیب به دیوارها و …) ولی با این حال طلب پول غیر معقول را از ما دارند.

حتی گاهی بسته بندی اثاثیه و وسایلی که شرکت های حمل بار بسته بندی و حملشان را برعهده می گیرند ،زیاد می شود. و یا شاید ما از این کارمان پشیمان شویم که چرا خودمان سر فرصت کالاهای خود را با هزینه پایینتری بسته بندی نکرده ایم!

برچسب ها: باربری , بسته بندی اثاثیه , اتوبار , اسباب کشی , باربری تهران , حمل وسایل ,

[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 20:00 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]