اشتباهات بزرگ اسباب کشی


آیا دوست دارید از به هم ریختگی های خانه هنگام اسباب کشی و آشفتگی هنگام بسته بندی اقلام ریز و درشت که همیشه درگیر آن هستید خلاص شوید؟ می توانید با کنار گذاشتن اشتباهاتی که در ادامه این مطلب ذکر کرده ایم، تاحدی از این مشکل رها شوید و بتوانید به اوضاع سروسامان دهید و یک اسباب کشی آسان و جابجایی راحت را تجربه کنید.


۱. فکر نکردن پیش از شروع کار


هنگامی که افراد تصمیم به جابجا کردن وسایل می گیرند ، اصولا به فضاهای موجود و کاربردهای آن توجه نمیکنند ، کارشان را آغاز می کنند و با کوهی از وسایل که نمی دانند کجا باید بچپانند روبه رو می شوند. برای جلوگیری از این مشکل، کافیست چند روز قبل از جابجایی به برنامه ریزی جهت سازمان دهی وسایل اقدام کنید ،سعی کنید در مورد اینکه چگونه بهترین استفاده را می توان از این فضا داشت، فکر کنید .بیندیشید که چه کسی قرار است ازین فضا و وسایل استفاده کند خوب فکر کنید این راه حل کلید طلایی جابجایی راحت وسایل است.


۲. فراموش کردن اقدامات پیشگیرانه


شما می توانید خیلی سریع از انبار شدن وسایل در یک جا خودداری کنید اما حتما باید قبل از اسباب کشی وسایل اضافی را از وسایل دیگر خارج کرده و به دور بریزید.


برچسب ها: باربری تهران , اتوبار تهران , باربری , اتوبار ,

[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 3 مرداد 1395 ] [ 12:12 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]